woensdag 30 juli 2014

Dag 23: Los Angeles

Vandaag zijn we eventjes de paparazzitoer op gegaan. Lang heeft dit niet geduurd, want na huis nummer 2, dat van Leonardo DiCaprio, werd ik vriendelijk doch kordaat wandelen gestuurd door een security agent. "You shoulden't be here and I want you to leave right now!" hahahaha, wat een flop zeg!! ;-P En hij bléééééééééf daar staan kijken tot ik volledig de hoek om was hé!! Het eerste huis dat we  dus hadden gevonden was dat van Astrid Bryan. Dit vond onze Len een leuk idee. Dit was ook het enige adres dat we hadden opgezocht voor we vertrokken. Astrid Bryan is dan ook zo'n beetje de enige 'ster' die hij kent hier ;-) We vonden haar huis ook in no time. Ligt zelfs niet zo gek ver van ons hotel.


Daarna wilde Jan eigenlijk al vertrekken om iets te gaan eten, maar ons Frouke wou toch nog graag iets meer sterrenhuizen 'spotten'. (ah ja, we waren nog maar 5 minuten bezig ofzo...) We hadden eigenlijk geen flauw benul waar te beginnen, maaaaaaaaaaaarrrrrrr toen dacht ik er aan dat ik enkele uurtjes eerder een foto had genomen van een 'sterren'kaart met de nodige adressen, die ergens  in een etalage hing. (slim slim) Dus ikke die foto opgezocht op mijn camera, volledig ingezoomd, et voilà: een hele lijst met adressen!!

Ik heb dan gewoon de eerste de beste bekende naam uit die lijst geprikt en dit was dus Leonardo DiCaprio. Bleek dat zijn huis ook nog eens héél dicht bij het huis van Astrid Bryan lag! Toen ik naar het huis toeliep, hoorde ik verschillende mensen joelen achter de zwaar beveiligde poort, dus ik denk dat hij gewoon thuis was. Maar ja, toen kwam die stomme beveiligingsagent hé........ (had ik nu maar sneller mijn foto genomen, want toen ik meneer security zag durfde ik niet meer natuurlijk, want dan had ik gene kodak meer gehad denk ik!) ;-DDD Ach ja, volgende keer beter hé... (misschien één dezer dagen, maar dan wél iets beter voorbereid!) We hebben vandaag ook een groot stuk van de 'walk of fame' afgewandeld en naar de voet/handafdrukken voor het Chinese Theater, van de verschillende 'beroemdheden' gaan kijken. In de namiddag heb ik een paar draaien was gedaan en tussen de wasjes en de droogjes door heb ik eventjes met de kindjes in het zwembad gezeten. Daarna zijn we bij de Cheese Cake Factory in Glendale gaan eten en zijn we naar de LEGO store geweest. Dit was een ideetje van Jan. In die winkel heeft hij een half uur op een doos LEGO staan kwijlen die hij hééél graag wilde hebben, maar uiteindelijk toch heeft laten liggen...



Héél gemakkelijk voor mij, want dan weet ik weer wat te kopen als meneerke nog eens jarig is!! (En nu maar hopen dat hij dit niet leest natuurlijk!!) SSSSSSSSSSSSSSST ;-)

Klik hier voor foto's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten